2012. december 9., vasárnap

12. rész

A szavak súlya

¤Szünetet hagyott a szavak között, nem tudta mit akar mondani, féltem minden egyes kimondott szótól, féltem mi lesz ha azt mondja egyszer, hogy vége féltem ha megtudja milyen a múltam elhagy, de szerettem, be kell vallanom még magamnak is és neki is tudnia kell.¤

-...szeretlek. - nagy szemekkel néztem Kimire és mosolyogtam mint a tejbe tök.

- Én is szeretlek. - boldog volt a szíve, a lelke és mosolygott visszakapta mindenki a hőn áhított embert akit elvesztettek nem rég. - Akkor hétvégén már hivatalosan is megtudják ki vagyok és ki miatt vagy ilyen boldog.

-Megbeszéltük. - majd kaptam egy hosszú forró csókot tőle.

¤Ő nem nagyon ismerte a múltamat, én viszont sokat tudtam róla, de nem eleget. Leültünk a kanapéra betettünk egy filmet majd hosszas beszélgetésbe kezdtünk. Elmeséltem neki hogy a szüleim már nem élnek, és hogy a nagyszüleim neveltek fel, és most itt vagyok. ő is mesélt magáról, a suliról a barátokról és még sorolhatnám, kezdtük megismerni egymás életét, itt kezdődött el igazán minden.¤

¤Hamar elteltek a napok. Már én sem bujkáltam, együtt indultunk a reptérre is. Ott nyugalom volt, megérkeztünk a csomagokat összeszedtük, egy két rajongó vette körül Kimit, furán néztek rám féltékenyen de hát ez van én vagyok a szerencsés, Kimi kézen fogott és elindultunk a szálloda felé. Ott kiszállva a kocsiból pár rajongó vette körül a kocsinkat, de nem volt vészes, ez még csak a szerda majd a holnapi nap lesz csúúúúcs.¤

¤Elkértük a szoba kulcsát majd hívott Flór, hogy még se tud jönni majd Magyar Nagydíjon találkozunk. Mondtam neki, hogy rendben de meg fogja bánni. Csalódott volt a hangja de sajnos nem tudott elszabadulni. Sok a meló sajnos. A 4- emeleten kaptunk szobát mellettünk Alonso és Massa volt. Sebi a 3. emeleten kapott egy csinos szobát. Majd talán lesz olyan hogy egy emeleten leszünk. Írtam neki sms-t hogy megérkeztünk, de nem írt vissza biztos még úton van. Rendeltem vacsit, közbe jött az sms is Sebtől, hogy majd találkozunk mert régen beszéltünk. Szuper. Visszaírtam neki, hogy holnap találkozunk a paddockban, erre kaptam sok sok kérdőjelet majd visszaírtam hogy hamarosan megtudja, hatalmas mosolygós smile :D aranyos bírom a srácot. Megvacsiztunk majd ágynak dőltem elfáradtam a repülő úton. Holnapi nap nagy nap lesz.¤

¤Korán keltünk. Puccba vágtam magam amolyan Annásan majd elindultunk. Kimin a szokásos laza ruci rajtam pedig egy cső naci és egy fehér laza top. Nem vittem eddig se túlzásba ezután se fogom.¤

- Megérkeztünk.

- Tudom. - nagyon izgultam, kiszálltam a kocsiból és fotósok hada vett körül, ez nekem sok, de próbáltam palástolni a dolgokat. Kimi kézen fogott és elindultunk a boxba. Persze oda-oda hajoltam egy két szót súgtam a fülébe ő meg mosolygott velem együtt ez persze nagyon felkeltette a riporterek fotósok figyelmét. Beértünk a boxba ott persze mindenki lesett Kimi a fontosabb embereknek bemutatott, nagyon élvezte a helyzetet ők meg csak megköszönték.

- El kell mennem átöltözni addig maradj itt vagy jössz velem?

- Hát mit szeretnél? - súgtam a fülébe, majd egy kaján vigyort megejtett.

- Hé, fiatalok, gerlicék vagy nem tudom mi a menő manapság, de lassan a pályán kell lennünk. - szólt közbe a fönökbá.

- Megyek már.

- Köszönjük Anna, hogy visszaadtad Kimit a Forma1-nek. - jött oda és ölelt meg a csapatfönök.

- De hisz el se vettem - nyögtem ki.

- Te nem is csak az a banya, te visszaadtad nekünk.

- Hát ez esetben örülök, hogy így történt.

¤Kimi magára öltötte a verseny hacukát és beült a kocsiba. Oda mentem és egy gyors csókot nyomtam a szájára erről persze még olyan szögbe is készült fotó ami teljességgel lehetetlen. seb pont gurult ki a pályára és bepillantott a boxba. A sisaktól nem lehetett látni de éreztem azt a hatalmasan aranyos vigyorát. Most neki kell találnom valakit, de kit...¤

¤Vége az első szabadedzésnek egy gyors riport persze nem arról kérdezik amiről kéne, de kajánul vigyorog és csak mesél. Oh de megeredt a nyelve. Engem Zoli talált meg, de jó.¤

- Szia, Anna.

- Szia, Zoli. Segíthetek valamiben?

- Válaszolnál pár kérdésemre?

- Ha tudok akkor igen.

- Köszönöm. szóval, mióta vagytok együtt Kimivel?

- Ez a kapcsolat még nagyon az elején van pár hete.

- Mikor kezdődött az egész, mikor találkoztatok először?

- Az Ausztrál Nagydíjon találkoztunk először.

- Hogy sikerült elérni nála ezt a nagy boldogságot?

- Ezt talán tőle kéne megkérdezned.

- Oh rendben, amint tudom.

- Épp most jön. Drágám Zoli kérdezne tőled valamit.

- Kimi hogy sikerült Annának elérnie ezt a boldogságot nálad?

- Tudod ez egy nagyon összetett dolog. A kisugárzása, az ahogy a dolgokhoz áll nagyon tetszik és csodaszép és még sorolhatnám de soha nem végeznénk.

- Köszönöm hogy pár kérdésre kaphattam választ, ha esetleg ráérnétek egyik este egy teljes körű interjúra kérlek hívjatok fel.

- Rendben, Szia. - köszöntünk el Zolitól.

- Sziasztok.

¤ A szabadedzés és riport után, Kimi lezuhizott majd kezdődött a boxutca látogatás. Megvártam Kimi a paddockban, addig magam elé vettem a kis gépem és már velem voltak tele hírek. Egyik a másik után. Volt pozitív és negatív vélemény, de a negatív vélemény az irigység miatt van. Ahogy olvasgattam a híreket és az e-mailjeimet kaptam egy furcsa mailt amit nem tudtam, hova tenni...¤

3 megjegyzés: