2013. augusztus 25., vasárnap

17. rész

Ki, így ki úgy...

¤Ahogy megcsókolt éreztem a szeretetét, de ez így akkor sem mehet tovább. Az a liba ha hívja, felveszi, képes órákig a tlefonon lógni és kibelszni minden gondját baját újra és újra. Ezt akkor is meg kell beszélnem vele, akármi is lesz a vége, beszélnem kell vele!¤

- Nézd Kimién gondolkodtam és...- majd a szavamba vágott.
-Anna, tudom, hogy egy bunkó voltam, ne haragudj nem tudom mi üthetett belém. Tudod, hogy szeretlek.
-Igen, tudom, és te tudod hogy ezzel mekkora fájdalmat okozol nekem?
-Most már igen.
-Most már? Mér eddig nem jutott el a tudatodik, hogy mi van ha Annát megbántom vele? Semmi zéro, nulla? Hagyjuk ez így nem megy. Nem fogok osztozni veled, holmi volt feleségeken, vagy cicababákon vagy isten tudja kiken?
-Még Sebastianon se?
-Haha, na most azt hiszed ezzel irtó kis humor herold voltál mi?!
-Ja, azt.
-Hát elég rosszul hitted apuká. Szóval amit mondtam, meg mondtam, nem vagyok egy, egy éjszakás lány vagy hogy is mondják, én komolyan gondoltam, felvállaltam. De hogy minek?
-Mert szeretsz? - féltőn naaagy boci szemekkel lesett felém.
-Fején találtad a szöget. Megtudjuk oldani? Megtudjuk beszélni?
-Kicsi, nem kell osztoznod senkivel sem rajtam, de még Sebastiannal sem.Jó? Jennyt lerendezem egy életre, nem fog hívni beszélek ügyvédekkel, jó?
-Jó.
-Na akkor megnyugodtál?
-Kicsit. - majd hallottam hogy valaki lehúzza a wc-t a fürdőbe?
-Oh, ba...g.
-Ki, a, mi, hogy, ki az?
-Hát tudod, nem akart egyedül hagyni és hát pont beléptél az ajtón mikor...
-Ki? - erre a másik szőke kilépett az fürdő ajtón.- Mond Te még is mi a jó bánatot csinálsz itt?
-Vigyáztam az uradra.
-Köszönöm, de ott bent?
-Pisiltem, na.
-Jó. -majd nagyduzzogva leültem a kanapéra. Nehezemre esett megnyugodni, de ez a két díszpinty tett róla, hogy jobb kedvem legyen.

¤Másnap én úgy határoztam, hogy a délelőttöt ágyban töltöm. így is lett. De a telefonom óránként csörgött. Felváltva hívogatott a két díszhúszár.Miután ezt meguntam, fogtam magam megebédeltem és kisaszéztam a pályára. Milyen már, hogy nem megye ki szoksos pofavizitet meg kell tartani, nehogy ne legyen min csámcsogni. Idézem: "Hol van Räikkönen új nője?" vagy "Mi történt Anna Fleingel?" és még sorolhatnám. A pályára kiérve érdekes dolgok történtek...!"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése